8 mil

Jag har inte övningskört på flera månader. Anledningen är att jag är rädd för att köra bil och det står jag för. Jag vet oxå att det kommer bli bättre men hur ska det kunna bli bättre om jag inte kör. Och att ge sig in i något man inte vågar är modigt. Så jag sa till pappa tidigare i veckan att nu när han jobbar igen (bensin kostar ju) så vill jag ut och köra igen. Bokade även tid på körskolan. De hade inte fören den 10e 7.00. jag kommer vara dötrött på jobbet men då får det bli så.

Idag ringde pappa och undrade vad jag gjorde. Då låg jag fortfarande. jag har drömt så mycket i natt så jag vaknade med huvudvärk. Så jag hade tagit tablett, ätit frukost och krypit ner igen. Just när han ringde så funderade jag på att gå upp eftersom jag kände mig bättre. Jag fick 15 min på mig att klä på mig och ge katten mat (jag är kattvakt), borsta tänderna osv. Jag han ;)

När vi var klara så hade jag kört 8 mil. Det märktes i början att det var ett tag sedan. Men nu ska det bli andra bullar. Nu ska jag ta tag i min rädsla
Anna
2010-05-29 @ 17:33:58

hälit

Mikkis
2010-05-30 @ 18:49:35
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Gött! Har du körkortet i juli kan vi dela på körningen höhö ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0