Vart e jag, e jag här, hö?

Jag är så trött idag och träningsvärk har jag oxå. Men jag överlever :)
Har drömt så mycket i natt men mins bara en liten bit.
Drömnde att jag och Stina var på Barbados och de spelade på Furan. När vi kommer dit så ser jag att Håkan inte står bakom keyboarden. Det är Barbados förra keayboardist PG. Han vickade tydligen för Håkan. Sen ser jag att dte inte är Björn som står på ledsångarplatsen. Det är Barbados förra ledsångare Chris som vickar för Björn. Ingen av oss visste om det när vi kom dit. Senare så ska jag bita Chris i skinkan och han har både byxorna och kallingarna nerdragna men han hade ändå nått över rumpan. Typ strumbyxor men ändå inte. Tunt tunt var det och jag bet i skinkan. Det är allt jag mins.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0