Ut med pattrasket

4 kvar i Lets dance. 3 som kan dansa och en som inte kan. Den sistnämnda slår ut de som kan dansa. Helt fel. Och jag förstår mig inte på folk som måste förlöjliga ett program. Först var det idol. Packet som ville att Jens skulle vinna så idol blev förlöjligad. Nu är det igång igen med lets dance. Undra om det är samma människor eller nytt folk. Har sett på flera ställen där det skrivs nått i stil med *Lets dance suger, vi måste rösta på willy så det blir bevisat vilken skit det verkligen är*
Ja nått i den stilen. Jag bara suckar. Sen finns det ju såklart de som gillar willy också. Som skiter i att man ska kunna dansa.

Min favorit är Mattias. Han tränar mest av alla i lets dance och lägger ner allt för att bli så bra som möjligt.
Sen är jag väldigt impad av Molly. Hon har verkligen utvecklats. Förut ville jag ha Claudia och Mattias i final. Nu har jag bytt ut Claudia till Molly. Men frågan är om rätt åker ut i kväll (willy) eller om någon av de andra 3 ryker. Bara att hålla tummen.

Ja klart jag förstår att det ska vara ett nöjesprogram men när man bara är 4 kvar så känns det som en självklarhet att de ska vara de 4 bästa. Inte 3 bra och en dålig. Willy är säkert jätte trevlig och gullig men det hör inte hit. Nån sa att det är inte ett dansprogram. Näe du har nog rätt. Clowprogram snarare.
Skärp er nu folket





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0