Söndag

Sista dagen för den här veckan. Det brukar vara en slappar dag men idag ska jag iväg och träna. Testa bodycombat. Ska bli intressant och se vad jag tycker om det :)

Jag är fortfarande glad att Sverige för en gångs skull gjorde rätt i melodifestivalen. Nu får vi hoppas det håller i sig i finalen nästa vecka. Vinner rätt så har vi en chans i eurovision. Beror ju på vad utlandet vill ha. Vill de ha en snabb eller en balad. Vi har en bra snabb (Eric Saade) och en härlig balad (Jessica Andersson) så vore bra om vi skickade nån av dem. Jag har slutat läsa alla kommentarer på aftonbladet och expressen. Är så många där som gnäller och anser sig veta hur det kommer gå i eurovision och de flesta gnäller. *Sverige är idioter*, *Vi kommer komma sist* osv. Jag blir lite less på gnället. Det är som att alla svenskar vet vad de i eurovision vill ha. Men tji fick ni. Det vet ni inte. Ni har ingen aning vad folk vill ha i år. Jag vet inte heller men jag kan i allafall gissa. Och jag gissar att Eric Saade skulle funka eller Jessica så jag hoppas nån av dem vinner. Men balader brukar ha det lite svårare men vem vet. Så från och med nu så ska jag sluta läsa alla kommentarer som gnäller på hur svenska folket tänkte tills euorvision är över. Det är bäst :) Det är ändå aldrig någon som är nöjd :) Vi vet inte vad som funkar i år fören vi ser på programmet :)

Ha ha Cissi det knäppot har redan börkat planera sommaren. Snacka om att vara ute i god tid. Okej jag har väll planerat lite jag med ;) Men hon verkar mer på g än jag och då är det illa ha ha :P
Vi får hoppas jag är hemma när hon funderar på att komma upp och hälsa på så vi kan ha vår mysstund på min balkong med drinkar. Jag fick 2 glas i julklapp av henne som hon planerade att vi skulle använda till sommaren. Hon har bara varit här en gång så nästa gång hon kommer så ska jag ta och visa henne runt ordentligt. Pappa tyckte vi kunde köra runt lite så hon fick se.

Jag längtar efter våren. Less på vintern nu. jag är ute så mycket på mitt jobb så jag har fått min del av vintern nu.

Ska ta och göra i ordning lite isvatten nu och ta och fixa lite saker som måste vara gjort innan morgondagen :)

Tjing
Tiia
2010-03-07 @ 13:48:48
URL: http://hush.blogg.se/

Fan vad kul med bodycombat :-D. Har velat testa det i flera ar.

Maria
2010-03-07 @ 13:49:59
URL: http://mariachen.blogg.se/

Tiia: Kolla om det finns i din närhet då o kolla hur mycket d kostar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0