Melodifestivalen finalen


I kväll är det final. Jag vill att Eric Saade ska vinna men jag vet av erfarenhet att min favorit aldrig vinner och sen går det som det går i eurovision. Vore kul att få välja själv ett år och se hur det skulle funka i eurovision. Vem vet, jag kanske har koll ;) men i år hoppas jag att jag har fel och att vi skickar nått som funkar.



Okej Eric Saade som 1a. Sen då? 2a vill jag ha Jessica Andersson MEN skulle hon vinna så blir jag lika glad ändå för hennes låt är kanon. Älskar den. Så jag velade lite mellan henne och Eric.

Jag brukar göra sånna här 5 i topp men i år går det inte. Jag kan bara få till en 3 i topp. Det finns flera låtar som är helt okej men ingen som jag vill ha i toppen lixom. Så 1a Eric, 2a Jessica och 3a Pernilla Wahlgren. Men ska jag säga vad jag tror så tror jag att Anna Bergendal eller Salem al fakir vinner, tyvärr.

Inte ens 1 timme kvar nu.
Det är att hålla tummen för Eric helt enkelt och hoppas att folk röstar på honom.
Vem blir vinnaren i melodifestivalen 2010




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0