Lets dance final i kväll

I kväll är det final i lets dance. Fick tyvärr reda på häromdagen att en av finalisterna har gått i dansskola i flera år och då menar jag inte proffsdansarna. Claudia Galli har gått i dansskola när hon var yngre och sånt sitter ju kvar. Nog för att hon hade ett plus av att vara skådis då man även ska spela på dansgolvet men det var något jag såg förbi eftersom de som är med i lets dance har olika yrken lixom MEN att ha dansat i dansskola i flera år anser jag som fusk. Ja det har säkert förekommit förut i Lets dance men det är ändå fusk.

Jag hittade hennes blogg strax efter att jag fått reda på detta och förra året skrev hon att hon hade träffat en gammal vän som hon hade gått i dansskola med i flera år. Fler hade nog hittat det för det började pratas. Men det har säkert stått på andra ställen oxå. I går när jag skulle kolla hennes blogg igen då hade hon varit inne och tagit bort det där om dansskolan. Smart men lite försent. Hon ville inte att folk skulle få reda på det.

Mattias har inte gått i dansskola. Han har brottats med värsta nervositeten och tränar mest av alla. Han har verkligen kommit långt. Det är så det ska gå till.

Jag har fått frågan om jag hade tyckt samma sak om Mattias hade gått dansskola. ja det hade jag. Jag hejar inte på en person bara för att jag gillar honom. Skulle det vara så, så hade jag hejat på Magnus Carlsson i körslaget för han är min favorit innom musik och jag diggar han som person men jag tyckte hans kör sög. Jag kan inte heja på en person bara för att jag gillar han. Så jag hejar på Mattias just för att han är bra.

Matte ska hylla Michael Jackson i kväll i sin ena dans. Så ni som gillar Michael och tror att han försöker vara bättre än Michael osv. Så är det fel. Han vill bara hylla Michael.

Låt rätt person vinna i kväll anser jag och tyvärr tycker jag inte att det ska bli en person som har gått i dansskola.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0