Hon har rätt

Pernilla har tagit ett steg frammåt. Hon har bestämt sig för att stå på sig. Heja Pernilla säger jag. ta min hand om du behöver hjälp. Jag har själv blivit en annan för ett tag sedan. Sakta men säkert. Jag står på mig mer, vägrar ta skit osv. Och nästan alla har varit positiv. De har hejat på mig, grattulerat mig osv. Och det känns så skönt lixom :) Bara en enda som varit negativ.

Jag har lessnat på folks gnäll, lögner osv.
Numera tar jag inte åt mig utan rycker på axlarna.
Känner mig stark. Inte den lilla mesen längre

I am me, take it ore leave it
Pernilla Bergh
2010-03-21 @ 19:38:14
URL: http://dahpernilla.blogg.se/

Tack för ditt stöd vännen! <3 :D



Du klarar det!

Mikkis
2010-03-21 @ 19:44:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Tycker de e härligt att du har tagit detta steget! De inspirerar. Lite bättre har ja blivit men måste arbeta mer me mej själv innan ja kan slå ner handen i bordet när de behövs.

Tiia
2010-03-21 @ 20:10:30
URL: http://hush.blogg.se/

Jag är så stolt över dig. En anledning till varför du blivit tuffare kan ha nåt med gymet att göra :-). Träning stärker ju självförtroendet.

Bizze
2010-03-21 @ 22:38:05

Du gör helt rätt Maria - fortsätt stå på dig bara !!! Ta aldrig skit av någon och var alltid dig själv ! För inte kan man gå runt och låtsas vara någon annan hela livet, bara för att andra kanske vill det. Eller man får för sig det då iaf. Jag var sådan som yngre, väldigt osäker på mig själv osv. Men undan för undan lärde jag mig att man får både mer respekt och mår bättre när man vågar säga vad man tycker och skiter i om inte alla andra håller med. Dom som är ens verkliga vänner stannar kvar och älskar en för den man är, och dom som inte gör det kan man ju lätt vara utan ;)

Så Heja Maria, fortsätt vara stark, det fixar du ! Och lev efter mitt motto: Var schysst mot dom som är schyssta mot dig och ge blanka fan i dom andra idioterna ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0