Hemma

*Suck* jag blev hemma från jobbet idag. I går kväll däcka jag med huvudvärk. Jag trodde den skulle vara borta när jag vaknade i morse men icke. Tvingade mig upp och tog tablett och en macka o kröp ner i sängen en stund. Såg att jag kunde ligga och dra mig en stund. Men huvet blev inte bättre. Jag väntade in i det längsta innan jag tog mobilen och ringde jobbet. Jag tog mig inte upp för att hämta hemtelen.

Jag var inte trött konstigt nog för jag har sovit dåligt i 2 nätter. Drömt en massa jobbigt. Jag låg och lyssnade på rix morronzoo och försökte slappna av. Innan jag visste ordet av så sov jag. Hur gick det till? Och jag som vaknar av ett pip vaknade inte av det som hände på radion. Doc vaknade jag och somna om igen några gånger och drömnde massa snurrig och sånt. 10.30 var jag fortfarande helt död och kan påpeka att jag fortfarande är jätte trött. Huvudvärken har försvunnit i allafall. Fick ta en tablett till när jag gick upp och tvingade i mig lunch. Och låg i soffan en stund.

Ska doc lägga mig och vila lite snart



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0