Helgen närmar sig + mitt jobb i tidningen

Ja det är bara onsdag men hej mer än halva veckan har gått nu (om man inte räknar med helgen)
Jag har bestämt mig för att denna helgen ska göra mig pigg. I allafall piggare ;)
Hur vet jag inte men jag ska testa mig fram :)

Bodypump är bokad till på fredag. Sen på kvällen är det Lets dance. Håller alla tummar jag kan hitta för Mattias och Cissi. Annars har jag inga direkta planer för fredagen. Har införskaffat lite rengörningsmedel så man kan ju gissa vad mer som ska göras här hemma ;)

Hur blev det idag då? Lät jag ungarna bädda ner mig ändå? Nja inte riktigt. Jag spelade död på golvet och det var inte så bekvämt ;) Ungarna hade väldigt roligt med att rulla mig hit och dit ha ha. Man ska tåla en hel del för att leka den leken ;) innan jag gick hem från jobbet så passade jag på att läsa ÖP. Hade inte hunnit det tidigare på dagen. På första sidan var en bild på 2 barn på min avdelning när de tvättar händerna.
Här är en av artiklarna
http://op.se/ostersund/1.1855209-bara-4-av-27-forskolor-klarade-hygienkraven
Kan medela att mitt jobb var en av de där 4 :)

Bilden på barnen men det var ej denna bilden på tidningen. Då såg de mycket gladare ut :P
Oså står det om mitt jobb
http://op.se/ostersund/1.1855200-tydliga-regler-gav-friskare-barn

Lägger upp den gladare bilden oxå (hittade den) :)

På Mölnargränds förskola ska händer tvättas så fort de blir smutsiga. Helst ska det löddra mycket om tvålen, tycker Lukas, 4, och Olivia, 3.

Finns en bildextra grej inne på länk nr 2 där ni kan se fler bilder :)


Nu är det jag som kryper ner i badet en stund

Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0