Här är jag

God morgon världen, här är jag *sjunger*

När alla andra människor går ut när solen skiner så stannar jag inne. När solen är igång får jag mer energi. Då passar jag på att fixa här hemma. På vardagar orkar man helt enkelt inte.

I morgon däremot så blir det träning. Ska testa body combat. De har en test träning på mitt gym och jag hade tur att få en plats. Har varit lite nyfiken på den träningen och kan vara kul att testa :) de har haft en test träning förut oxå men då var jag i göteborg.

Jag bor i en bastu *flås*
När solen ligger på så blir min lya så jäkla varm. I morse när jag gick upp så var jag tvungen att öppna balkongdörren en stund och jag lär få göra det igen. Däremot så är det inte varmt ute så att hoppas på vår är bara att glömma. Men det är i allafall inte 20 minus. Får vara glad för det lilla :)

Nu ska jag pilla vidare

Tjing
Tant Kim | Design
2010-03-06 @ 12:46:23
URL: http://tantkim.blogg.se/

Ett vadå? :S

Tant Kim | Design
2010-03-06 @ 17:19:46
URL: http://tantkim.blogg.se/

Ahh, det är ett funktionsmakro i photoshop. Man använder det så får man olika stilar och dylikt på en bild. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0