Förklaring

Kanske borde ge en förklaring varför jag ska till doktorn. Flera kanske tror att det beror på armen men icke.

När jag kom hem från Göteborg så började jag känna mig trött. Jag tänkte att det måste bero på det jag var med om i götet. Kanske det gjorde oxå men nått mer måste det vara. Nu har jag varit hemma ett bra tag och tröttheten blir bara värre. Vissa kvällar rasar jag i säng innan 22 och det är väldigt tidigt för mig. Och vaknar lika trött på morgonen. På jobbet orkar jag knappt stå eller gå. Och håller nästan på att somna. Jag har ett rörligt jobb så det är inte kul för 5 öre. Jag testade att träna i tisdags och efteråt undrade min tränare hur det var med mig för jag var inte mig själv. Jag förklarade och sa att det kanske är vitaminbrist. Kanske men kan även vara järnbrist sa hon. Sen tyckte hon att jag borde kontakta doktorn. Hon har rätt. På så vis så får jag veta vad det är för fel och vad jag kan göra.
Stina
2010-03-12 @ 14:41:51
URL: http://guchie.blogg.se/

Låter väldigt mycket som järnbrist ja... bra du ska kolla upp de! Majjsan får inte må dåligt!

Tiia
2010-03-12 @ 16:11:33
URL: http://hush.blogg.se/

Jag har samma typ av problem och har haft det i flera ar. Jag tror ocksa det beror pa jarnbrist. Jag ar trott jamt. Jag kommer hem fran skolan och lagger mig for att vila i en timme eller tva men vaknar fyra timmar senare och da gar jag upp och borstar tanderna och somnar om.

Mikkis
2010-03-12 @ 16:42:32
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Bra att du kollar upp då så får man hoppas att de kan va järnbrist för de e ju lätt iaf o åtgärda.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0