Dagen

Ännu en dag då jag vaknar trött. Ändå lyckades jag tvinga mig att jobba, gå till banken, tjomsa med FK och sen gå på gymmet. Och jag som har saker här hemma jag måste göra innan jag somnar. Hur ska jag orka.
Ska ta mig en stor kopp te och försöka väcka mig lite. Kan inte den här jobbiga tröttheten släppa snart. Har suttit i sedan jag kom hem från Göteborg. En sak e i allafall säkert. I morgon låter jag inte barnen bädda ner mig efter läsvilan. Jag blir inte piggare av det. Tvärtom.

Sitter och väntar på ett mail från Linn. Det är alltid lika jobbigt att vänta på svar när man har ställt en fråga ha ha. Och vad fan. Hon kanske tar god tid på sig och då sitter jag här och biter på naglarna ;)

Hm te var det. Om jag nu orkar ta mig ur stolen. Lyckat det här :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0