Vilket snurr

Sitter på jobbet. Är tidig precis som i går men i går var jag ännu tidigare.
Men finns en anledning.

I går gick jag upp svintidigt eftersom jag skulle vara på körskolan 7.00. Trodde jag.
Jag kom dit 6.30 eftersom jag måste anpassa mig efter bussarna. Min körlärare var där och undrade vad jag gjorde där. det visade sig att det inte var onsdag jag skulle köra utan torsdag.
Gissa hur glad jag var då ;)
Så det var bara att bege sig till jobbet. Ingen ide att åka hem. jag skulle börja 9.00 men 7.10 dök jag upp. När jag stod i omklädningsrummet så går Lena N förbi
Lena: Hej maria
Jag: Hej
Hon backar tillbaka
Lena: vad gör du här?
Det blev typ standar repliken den dagen ;)
Men jag började jobba direkt istället.

Så idag fick jag gå upp tidigt igen. Att sitta och vänta i 30 min när man e trött är ingen höjdare. Men körningen gick bra :) Både jag och körläraren var nöjda.

Och nu sitter jag här och lyssnar på radio rix i min mp3. EMD är gäster och det kan man ju inte missa :)
Efter jobbet ska jag iväg och villa bort mig inne i rådhuset och i kväll blir det bodypump.
Mikkis
2010-06-10 @ 18:33:05
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

haha du e för rolig, snacka om att vara för tidig, tänk om ja me kunde va så ibland ja e oftast för sen ja istället :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0