Ute med jobbet

Skulle ut med jobbet i kväll. Vi var väll runt 70 pers. Det var själva skolan oxå.
Vi hade i förväg fått välja om vi ville ha kött eller fisk. Jag tog kött. Jag var lite skeptisk när jag såg maten men det var jätte gott :) Men innan vi skulle äta så möttes min förskola upp på en äng en bit nedanför. Alla utom jag och Cia hade med nått spritaktik att dricka. Cia ammar så henne förstår jag ;)
Helt plötsligt står jag med en kåsa i min hand med lite rödvin i. Hur gick det till?
Sen under middagen så kunde man handla i baren om man ville. Det gjorde inte jag. Ändå hade jag en öl i magen sen. Någon trollar ;)

Efterätten bestod i lite bär (gillade dem ej) en liten frukt, nått klet och chokladkaka. Och en kopp kaffe då. Väldigt god chokladkaka (frukten gilla jag oxå). Så jag var proppmätt sedan.

Det är sådan fin utsickt från Arctura. Lena B har höjdskräck så jag tycker det var tufft av henne att ens åka upp dit. Jag gillar höjder så jag satt och såg ut genom fönstrett och njöt av utsickten.

Och föresten när jag kom dit innan vi möttes, vad såg jag då? Jo en stor snöhög. Snälla säg att den var mycket större förut ;)

Nix pix
Sängen ropar
Mikkis
2010-06-16 @ 23:59:28
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Såg snöberg typ i Uddevalla när ja va där, fast den va brun men längst ner syndes snö o iskant på de hela... hemska tanke.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0