Tisdag, vad annars

Dagen började me att jag missade bussen. Den var tidig för en gångs skull. Tack för den :P Jag fick vänta ett tag i stan tack vare det eftersom första bussen inte han ner till den jag brukar ta. Det är det jobbiga me att byta buss på vägen. Jag skulle bli 10 min sen. Men jag var inte den ende. Maja var oxå det. Träffade henne i stan. Sen att smyga in på jobbet var lönlöst då Tobias gastade *Skulle inte ni börja 9* när vi kom knallande. Aja jag är tidig de andra dagarna så det går väll gämnt upp ;)
När jag kommit ut på gården kom ett av mina barn fram och sa att han hade en sak till mig. Jag följde med honom in och han pekar på en påse. När jag kollar i den ser jag en ros som är typ av nått fjäderaktikt och en skål med texten Jordgubbar. I skålen fanns det jordgubbar. Mums. Han fick sig en kram. Han ska sluta hos oss och börja skolan till hösten. Alltid lika trist när de flyger ut.

Mikkis
2010-06-30 @ 19:35:23
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Gullig unge :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0