Skön dag

Den här dagen har verkligen varit skön. Tyvärr ska inte resten av veckan fortsätta så men man fick i allafall njuta en dag. Är sommaren över nu? ;) Skämtar bara :)
Hade linne på mig idag. Skönt när det är varmt men opraktiskt när man ligger fastknuten på en bänk av ungarna och de her gräs över hela mig. Kom en massa innanför linnet.
Bussade ungarna på Tobias en hel del idag. Han tyckte jag var dum ha ha.
Fast när han bussade tillbaka så var det inte lika kul ;)
Härligt för barnen att ha 2 st att leka med :)

Jag känner mig lite tjock i halsen. Jäkla Maja. Säkert hon som har gett mig det.
Men har druckit lite varmt nyss och ska snart sova och i morgon får jag soooooova hur länge jag vill. Fan vad skönt. Jag bokade föresten om bodypumpen till i morgon men drog en sväng till gymmet idag ändå + att det har blivit en hel del promenerande idag. Jag sa till Mikkis att när jag hälsar på i sommar så ska vi ut och kvälls vandra ;)
Såklart på dagen med men hon är som piggast på kvällen sa hon så det var därför jag sa så.
Hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket och detsamma säger jag om Stockholm.
Får se om vädergudarna är med mig.

Nu ropar sängen på mig

Tjing
Mikkis
2010-06-10 @ 23:21:21
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Oh ja vi ska ut o gå o titta på solnedgången ;) Vi kan va ute hur mycke som helst om vädret tillåter de :) Skönt o röra på sej o på kvällen tycker ja de e mest behaglig temperatur o energin kickar igång då. Men ja e ju en kvällsmänniska.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0