Så det kan gå ;)

Ett gäng män planerar inför en skoterresa. 2 dagar innan resan säger Jannes fru ifrån och talar om att han inte får åka. Jannes vänner blir irriterade men vad kan de göra?
2 dagar senare anländer kompisarna till stugan och ser att Janne redan är där. Han har varit och provkört och höll som bäst på att svepa tredje ölen!
Vad i helvete! Säger de. Hur länge har du varit här? Hur i helvete övertalade du din fru?
- Jag kom igår, svarar Janne.
Jag satt hemma i soffan när min fru smög upp bakom mig. Hon hade köpt och satt på sig ett sexigt nattlinne. Hon drog iväg mig till sovrummet och där hade hon tänt en massa ljus och strött ut rosblad över hela sängen. På sängen låg det dessutom rep och handbojjor!!!
Hon beordrade mig att sätta på henne handbojjorna och binda fast henne i sängen, och sen sa hon, - Gör vad du vill!
- Ja, och här är jag...
R E G H I N A
2010-06-12 @ 14:41:14
URL: http://reghinas.blogg.se/

Tittar in och önskar dig en fin lördag! :}




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0