Några dagar sedan

I´m back. Jag har haft mycket i tankarna och sånt. Har tagit ett stort steg. Så mitt liv var lite upp o ner en sväng. Jag gjorde något som jag tänkt på länge. Jag ville inte göra ett misstag och gå för fort fram så jag ansåg att det var bättre att tänka igenom det ordentligt. Jag skulle gissa att det står en massa skit om mig nu på vissa ställen och jag skulle oxå kunna skriva massor (sanningar dock) men jag tänker inte sjunka så lågt. Så jag stänger dörren nu och öppnar en ny.

En på jobbet rekomenderade Bacardi breezer mango idag. Så jag köpte en på vägen hem. Väldigt god faktiskt. Förut har vattenmelon varit min favorit bland dessa smaker men nu är det mango. Men hörde att den bara ska finnas ett tag. Men man kan ju hoppas att den blir så populär så de bestämmer sig för att ha kvar den :)

Camilla
2010-06-22 @ 17:20:39

hoppas den nya dörren är bättre :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0