Mitt namn

Verkar som de ändrar vad namn betyder med åren. När jag var liten så hade jag en mugg där det stod att Maria betyder kärlek. Men om man ska gå efter vad som skrivs numera så ser det ut så här

Maria: Gåva, älskad
Hanna: Nåd
Gerd: Skydd

Kanske ska påpeka att jag heter Gerd och Hanna i andra namn :)
Nåd. Tja det kan ju ha att göra med att jag är för snäll och ofta låter folk köra med mig. När de ber om nåd så säger jag okej. Även om jag numera har börjat sätta ner foten lite.
Skydd ja. Jag skyddar dem jag älskar med näbbar och klor. Men Gåva och det här. Kärlek kan jag ju förstå för jag har mycket kärlek att ge.
Elin - Design&Makeup
2010-06-13 @ 11:46:07
URL: http://www.designandmakeup.se

sv: Hejsan, jodå det kan man men jag har inte haft tid att läsa igenom alla kommentarer på ett tag och inte bloggat alls i huvudtaget nästan =) Så den har nog accepterats nu isåfall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0