Hurtbulle

Idag var jag en hurtbulle och cyklade till jobbet (Blir typ 2 mil enkel sträcka. Kortare med bil dock). Eftersom jag tänkte att det blir nog kallt att cykla så tog jag jacka. Gissa om jag ongrade det sen ;) Jag svor lite över backarna när jag skulle hem. Absolut mördarbacken som jag kallar den ha ha. Backarna e inte ens roliga när jag ska ner för dem för det är vägar nedanför så jag måste brommsa.

Jag tvättade håret i går men var tvungen att göra om det idag. Ungarna hällde grus i huvudet på mig. Inte uppskattat av mig. Och medans jag låg i badkaret kom jag på att jag snart skulle ha tvättstuga. Så det blev på med kläderna igen efter jag gått upp av att telen ringde. Åskan började och regnet öser ner så jag har fått kuta mellan lyan och tvättstugan men ändå blivit jätte blöt. Nu ska jag dock bara dit en gång till. Sen ska jag ta av mig alla kläder, göra en kopp choklad och krypa ner i soffan en stund. Titta på Lois o Clark. Aldrig fel på lite Dean Cain ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0