Frust

Har suttit i flera tim för att fixa det sista med Tiias nya design. Fixade även en ny blogg där jag la upp den så hon får se hur det ser ut. Så får hon säga om något borde ändras. Jag och koder alltså. Man lär sig ju med tiden men för tillfället så tar det lång tid för mig att få till det men det går tillslut :)

Linn ringde några gånger oxå så jag fick höra Date spela. Tack gumman
Hoppas du och Cissi hade roligt :)

I morgon börjar jag 1 tim tidigare än vanligt. Zzzzzz
Men även om jag är jävligt morgontrött så föredrar jag att börja tidigare. Då får man ju sluta tidigare oxå ;)
Jag ska jobba för en arbetskamrat som inte kunde vara där så tidigt som det behövdes.

I morgon börjar Tobias oxå. En kille som ska praktisera på orange (jag jobbar på blå). Han ska testa i 2 veckor först och går allt bra så stannar han i sammanlagt 3 månader. Han var och hälsade på tidigare i veckan. Och vi fastnade för varandra direkt. Han var jätte lätt att snacka med. Kanon att det dyker upp en kille. Jag anser att alla förskolor borde ha minst en kille bland personalen. Bra för barnen. Tobias fyller 20 i år så han är väldigt ung men det ska börjas i tid :) Själv började jag redan som 14 åring.
Vem vet, kanske finner jag en vän i Tobias. En jag kanske kan umgås med även utanför jobbet

Nej jag borde göra mig i ordning för sängen

Tjing
Tiia
2010-06-03 @ 15:39:30
URL: http://hush.blogg.se/

Fy vad jag far daligt samvete. Pa riktigt alltsa. Jag maste lara mig att greja med photoshop och sant sa jag slipper be min van fixa en ny design at mig varje gang.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0