Eric Saade i Östersund

En gång avklarad. 1 kvar. ja han kommer ju tillbaka i slutet av juli.
Men jag ska ta det från början :)

Meningen var att allt skulle vara utanför Kärnan men de misstänkte att det kund ekomma en hel del folk så de flyttade till torget. Signeringen skulle doc (Ja jag stavar med bara C) vara inne på Kärnan.

Medans jag stod och väntade så tar jag upp mobilen och ser att jag har ett missat samtal. det var pappa så jag ringde upp för att kolla vad han ville. Han bad mig kolla åt höger. Ha ha då hade han precis dykt upp där. Vi pratade lite innan han försvann.

Först var det en tallangjackt. 6 tjejer sjöng. sen skulle publiken rösta fram 3 st som gick till final.
Jag hejade på en liten söt tjej som sjöng om friheten. Hon gick till final men vann inte.

 


Snubben som höll låda hela tiden hette Erik och var tydligen från Östersund men bor nu i Hudiksvall om jag fattade det rätt. han tyckte att vi i publiken skulle sjunga manboy för att locka fram Eric Saade. Jag misstänkte att Eric satt i minibussen som just hade kört in på parkeringen en bit bort.
Musiken sätts i gång och vi i publiken börjar sjunga. Vad händer? Jo den där Erik kommer fram till mig med micken. Varför dras microfoner till mig? Inte höll han den där en kort stund heller. Så jag fick sjunga i den ett bra jäkla tag. Han bara står och glor in i mina ögon och ler.
Sen hoppar han i väg och Eric Saade hoppar ut från minibussen.
Han är snyggare live. Den saken är klar. inte stod han still mycket heller. Hoppa ner på marken några gånger oxå och var fram till publiken.
Konstigt att det inte var ett jäkla tryck me tanke hur mycket folk som var där. Det gick smidigt tycker jag :)


     

    

Sen bar det av till Kärnan. Värsta kön blev det.
När den här killen ler sitt speciella leende så ja går inte att beskriva :)
Eric: Du kommer väll till yran när jag spelar?
Jag: har redan bokat in det
Eric gör tummen upp och ger mig det där speciella leendet

Jag glömde fota när jag var precis framför han doc.
He och jag och Eric har en sak gemensamt. Vi har båda skrivit våra autografer på en 20a :)
Kom att tänka på det när jag såg sista bilden här.


 
cissi
2010-06-05 @ 20:48:37
URL: http://lillacissis.blogg.se/

gör du gratis designers?

Josefin
2010-06-05 @ 23:07:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

fina bilder :)

marcus
2010-06-06 @ 09:48:12
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Så fina bilder :D

Mikkis
2010-06-06 @ 12:59:05
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Han e för ung för min del, men socker söt e han ju. Haha dras microfoner till dej, va skummt ;P haha.

Caroline
2010-08-13 @ 12:52:37
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

han är såå himla söt! :)

och ännu snyggare live som du säger! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0