EN BLONDINS ÅRSDAGBOK:

EN BLONDINS ÅRSDAGBOK:

JANUARI: Lämnade tillbaks en scarf för den satt för hårt.

FEBRUARI: Blev sparkad från apoteksjobbet för att jag inte kunde trycka etiketter. Flaskan fick ju inte plats i maskinen!!!

MARS: Blev riktigt glad. Lyckades lägga ett pussel på bara tre veckor fast det stod 2-4 år på kartongen!!!

APRIL: Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst under ett strömavbrott.

MAJ: Försökte mig på att åka vattenskidor, men hittade inte en enda sjö med utförsbacke!

JUNI: Förlorade en tävling i bröstsim. Fick reda på att de andra hade fuskat. De använde armarna!!!

JULI: Blev utelåst från min bil i en regnstorm. Bilen blev dyngsur för taket var nedfällt!!!

AUGUSTI: Kunde inte ringa 112. Döh... Det fanns ju ingen tolfte knapp på telefonen!

SEPTEMBER: Försökte komma underfund med varför det var så många W på M&M-godisarna.

OKTOBER: Jag hatar M&M. De är så svåra att skala!!!

NOVEMBER: Bakade kaka. I receptet stod att jag skulle separera 12 ägg, så jag fick låna ihop 12 skålar.

DECEMBER: Gick på disco där man skulle vara minst 18. Det tog ett tag att samla ihop 17 pers som kunde följa med...

Pust, vilket år!!!
Mikkis
2010-06-02 @ 00:00:29
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

hahahahaha klockren!!!

Tiia
2010-06-02 @ 13:49:29
URL: http://hush.blogg.se/

Haha blondiner :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0