Elins student

Snaaaark. Vad trött jag är. Ont i knäet har jag oxå. Undra om jag sträckte det på nått vis när jag var och simmade idag.

Innan simningen så var det doc dags för att ta emot Elin som tog studenten idag. Jisses det är 10 år sedan jag tog studenten. Jag kände mig plötsligt gammal.


   

Som sagt så blev det badet sedan. När jag kom dit så fick jag syn på en moped och jag var tvungen att le när jag såg att det stod DAT på den. Fattades bara ett E så hade det blivit DATE.
Jag börjar fundera på om jag har något virus i kroppen. Träningen i går kändes inte alls bra och idag kände jag mig oxå sisådär och bland annat huvudvärk när jag simmade. Som tur är så bär jag med mig huvudvärkstabletter i handväskan så jag tog en när jag gick från badet.


 

Såå drog jag hem en sväng innan Tobias dök upp. I famnen hade han min nya skrivare som bara är nån månad försenad. Glad överaskning för jag hade ingen aning att den hade kommit. Sen drog vi iväg till mamma o hämtade presenter innan vi åkte hem till Elin för middag. Det var en hund där oxå som heter Maja. En jackrussel. Hon var inte still mycket. Hon sprang runt runt. tyckte nog det var kul med så mycket folk ;) 

Grattis på studenten Elin :)

     

Elin - Design&Makeup
2010-06-05 @ 10:16:53
URL: http://www.designandmakeup.se

sv: Förlåt för att jag dragit ut på det så länge, ska göra det så fort jag har tid och så får det bli månadens blogg istället =)

Cissi
2010-06-05 @ 10:35:01

Hej, doc stavas väl ändå dock

Mikkis
2010-06-05 @ 14:17:04
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

aaaah blir man nostalgisk, studenten... häliga tider!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0