Stugan + bilder från Sundsvall

Idag drar jag till stugan för att övernatta där. Ska hjälpa till att fixa där uppe. Jag blir nog målaren som det verkar som. Verkar som det blir att sova i gammelstugan. Den har jag aldrig sovit i. Det är tur att jag slutat gå i sömnen (gjorde det när jag var liten) annars kanske jag vaknar i ån ha ha.

Jag är svin trött. Var det i går oxå men jag tror det beror på att jag drömmer så mycket på nätterna just nu. Man blir lixom inte utvilad.

Slår vad om att min broder kommer säga *Och hur länge ska du vara borta?* när han ser mig med väskan. Men så mycket har jag inte packat. Väskan e inte ens full men kändes lättare med den än att proppa ner i en rygga lixom.

Tänkte innan jag går visa bilder som jag hittade på nätet från Sundsvall. Jag vet att jag ser sur ut men det är så jag ser ut när jag har mitt normala ansiksutryck. Tro mig, jag var på bra humör :)
Dock är det bara bilder från scen. Inget backstage men det kommer.
http://bbbweb.mine.nu/gatufesten10/07-8/album/index.html
Sara
2010-07-10 @ 11:40:22

Erik gulligast av alla <3

Marie [Mamma till William & GRAVID]
2010-07-12 @ 12:14:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Det va ju inte dåligt pinsamt iaf, hahah!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0