Jag trodde gårdagen skulle bli toppen men jag hade fel

Den blev ännu bättre ;)

Här har ni en glad brud. Jag väntar dock med att skriva om dagen när jag får tag i fler bilder. Det kan dröja tills nästa vecka. Vi får se.

Dagen består av att städa lite, fixa klart med Hummerns blogg och om jag hinner ska jag nog fortsätta pilla med designen på Date fanclub hemsidan tror jag. Håller på och fixar till den lite nu när jag har hand om den själv. Då vill jag ju göra den till min lixom :)

Klockan rusar iväg och om jag ska hinna mysa något med Lois och Clark så får jag ta och sätta fart :)
Jag får ju inte glömma att blogga om Barbados spelningen oxå. har ju några bilder.
Ingen rast o ingen ro ;)
Lova
2010-07-09 @ 21:51:14
URL: http://lowah.blogg.se/

fin design ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0