Good morning to the people

Det var skönt att kunna få sova ut i morse. Absolut med tanke på att jag hade jobbiga drömmar i natt. Låg och lyssnade på rix morronzoo. Martin Stenmarck var på besök. Diggar den killen. Nu sitter jag här och tar det lugnt och äter gröt innan jag ska ta cykeln till gymmet. Ska köra ett bodypump pass och avsluta med simning. Det är fint väder och om det håller i sig så tar jag simningen ute så får jag lite sol på kroppen oxå :)

Det är fan juli nu folket. Vart fan tog juni vägen. Vädret sög verkligen i juni men sure det är okej bara det blir fint och varmt under min semester. Jag jobbar bara några dagar till och sen blir det semesteeeeer i 1 månad. Kommer att ta några dagar, säkert 1 vecka innan kroppen fattar att det är semester.

Nepp see ya later people



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0