Försvinner

I morgon försvinner jag. men det betyder inte att jag ej kommer att blogga. Jag försvinner bara från Östersund. Blir borta till den 27e juli. Det ska bli både kul och skönt och jag kommer att ha massor att göra :)

Börjar känna mig lite hungrig. Undra om Linn oxå är det. Just nu är hon i duschen.
Vi har haft karaoke här hemma. ha ha man inser att man låter värre än man trodde. Men när man väljer låtar åt varandra så finns risken att man får en man ej kan.

Min bror ska bo i min lya medans jag är borta föresten. Jag gillar inte att ha folk här medans jag ej är hemma men det är lika bra han bor här eftersom jag ska vara borta så länge. Nån måste ändå vattna mina blommor. Elin lär oxå hänga här.

Ska INTE bli kul att släpa på den här väskan ha ha. Jag gissar på att den är väldigt tung men ska man vara borta länge så ska man. Ska träffa en massa trevligt folk :)

Hmm undra när jag kan få Linn i säng då (Det där lät ju bra oxå)

Nej ska fylla min mp3 med mer musik nu innan jag ska jaga Linn ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0