Aj ja ja ja

Så fort jag rör mig så gör det ont någonstans men på ett skönt sätt. Jag var lixom och tränade i går. Jag har inte kört bodypump på länge eftersom jag har testat på lite andra saker innom träning men bodypump är min grej helt klart.

Jag tog cykeln till gymmet. Bra uppvärmning. Efter bodypumpen så simmande jag några längder. Inga många. bara några st som en avslutning. Eftersom det var fitn väder så simmade jag ute. Innan jag skulle gå i så såg jag årets första geting. I paniken så slog jag till den så den flög all världens väg. Jag har värsta getingfobin. Jag bara oooops. Sen hoppa jag ner i vattnet utifall den skulle komma tillbaka ;)

Och idag känns det att jag har tränat. Har bokat in ett till pass på tisdag kväll
Camilla
2010-07-03 @ 12:34:35

jsälv brukar jag simma i våran pool som vi nyss köpt, simmat 2ggr än bara.



getingar är inte så farliga som man tror ;)

Maria
2010-07-03 @ 12:36:50

He jo om man är allergisk ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0