Trött

Jag skrev rött i stället för trött förut. Nja rött är det inte ha ha. Madrassen jag sover på är lite hård men det verkar som att det är just det jag behöver. Ryggen mår bra och jag sover lugnt. Även om jag drömmer massor som vanligt så har det ängå kännts bra. Kan ju även vara miljöombytet.
Jag sitter på min madrass i bara handuk och vilar upp mig efter en lång dusch. Undra om det blev något vatten kvar ;)

Ska snart ta och klä på mig och hoppa på linn ;)
Mysigt att bo här med henne, Emilia och Tor. Emilia gillar nog att det har dykt upp en lektant.

I kväll blir det kryssning med Stina, Johan och Henrik. Date spelar.
I morgon komer jag tillbaka hit för att sova en sista natt här innan jag drar hem.
Ska passa på att klättra lite extra på Linn då ;)
Mikkis
2010-01-19 @ 22:59:15
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv; Tack Majja, ju mer man pillar ju mer lär man sej allt men de blir ju aldrig så som ja vill helt 100 men sart e ja nöjd me denna design :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0