Stockholm

Sitter hemma hos Linn, Tor och Emilia. Kan inte låta bli att gäspa fasten jag har sovit en hel del. Var skönt att få sova. Har inte sovit bra på ett bra tag.

I går visade Linn mig ett ställe som sålde glass me väldigt lite calorier. Jag smakade 2 smaker och FAN vad gott. Jag ville putta undan tanten bakom disken och sno åt mig massa glass ha ha. Vissa smaker hade inte ens socker. Jag smakade nougat och annanas. Mums. Sen knalla vi för att möta upp Cissi. På vägen dit såg jag Matte skynda förbi i full fart. Fan vad han är snygg. Linn, jag och Emilia mötte upp Cissi o ungarna hon passade och vi gick till kulturhusets barnavdelning. Väldigt trevligt och jag fick okända ungar i knät ha ha. Jag älskar barn.

Emilia verkar ha fastnat för mig. Jag känner mig som en moster för henne. Så förbaskat söt och mysig unge med ett riktigt temprament he he.

Cissi kom hit på kvällen i går oså kollade vi 4 brudar (jag, Linn, Cissi och Emilia) på lets dance. Tor var ute på vift med bad oss rösta på Matte åt honom. Det gick bra för Matte. Heja heja :)

Nu håller Linn på att göra sig i ordning. Tor och Emilia drog precis. Jag och Linn ska iväg och möta Jörgen. I kväll blir det tacos till middag och på kvällen ska vi glo på Robinson :)

Tjing
Mikkis
2010-01-16 @ 14:19:48
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Mmmmmm va sugen ja vart på glass nu mumma alltså ananas oxå ^^ Älskar de o nougat oxå *dreggel a'la Homer Simpson*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0