Söndag = Städningsdag

Söndagar är inte vilo dag för mig. Det är då jag brukar städa lägenheten. Okej nu får jag det att låta som jag aldrig städar annars. Jag menar mer att jag tar tag i det lite extra. Har nyss fixat disken och gjort kyckling salladen som jag ska äta till middag. Orkade inte fixa den i går. Ska strax plocka upp i vardagsrummet. dammsuga och torka bordet. Skönt med ett fint hem när en ny vecka börjar. Ska tända lite rökelser oxå.

Och musiken går. Har spotify igång nu men funderar på att sätta igång min winamp istället. Vi får se :)
Mikkis
2010-01-10 @ 14:57:34
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv; Yepp snyggt namn nice o pulla till den mannen hahahahahaha. Nä den kommentaren vågade ja ej ta me om hon läser eller en vän till henne eller så. Behöver ej röra om i en redan puttrande gryta eller va man ska säga. Ja har ju ej rört i den på många många år så. Hm de va en ny liknelse hahahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0