Snart

Jag har en kompis som är gravid med sitt första barn. Graviditeten har tyvärr inte varit smärtfri. Idag fick hon veta att hon ska bli igångsatt i morgon förmiddag. Måste kännas som en lättnad för henne. Glad är hon i allafall men nervös. Jag gissar på att det blir en pojke. Jag vet inte om jag har trott nått annat förut eller om jag alltid har trott att det ska bli en kille.

Jag e faktiskt lite nervös men det är jag alltid när nått sånt här händer. Jag hoppas att allt kommer att gå bra :)
Tänker på dig Emma och den lille

Linn
2010-01-31 @ 09:37:51

Ååååh roligt!!! Det är så kul att föda barn, speciellt när man ska krysta ut ungen!!! Och när man får lustgas!! Ååååh vad roligt, kan jag få göra det åt henne? ( smärtan är H E M S K, men så kul ändå. Jag höll på i 34 timmar och tycker ändå att det va super!!)

Mikkis
2010-01-31 @ 22:23:31
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Hoppas de går bra för våran Emma verkligen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0