Ser fram emot maj

Hytter är bokade sedan ett tag tillbaka men först idag blev det klart att Cissi ska åka med me sina föräldrar. Och om Hummern kan ta ledigt och Linn kan fixa barnvakt så följer de oxå med :D. De ska bokas in så länge oså hålelr vi alla tummar. Sen blir det ju annat folk oxå såklart men dessa 3 brukar ej åka med, det är därför jag uppmärksammar dem :) (Såg att Stina tänkte fråga lite folk oxå) I maj börjar det även bli varmare så man kan gå ut på däck utan att frysa röven av sig ha ha :P Men det är ett tag till maj.

Nu är helgen på G. I morgon är det lets dance och på lördag Robinsson. Så då ska man mysa ner sig i soffan. Kanske med ett täcke :)

I vilket fall som helst så tänker jag mysa ner mig i badkaret nu. Har mensvärk och det ska bli skönt med varmt vatten mot magen :)
Emma
2010-01-22 @ 10:18:57
URL: http://renovation.blogg.se/

Ni kan nog räkna med mig faktiskt, de enda som kommer kosta e ju tåget o d e säkerligen inge dyrt o sen lite matpengar^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0