Mysko väder

I morse när jag skulle gå till bussen så såg jag att jag nog inte skulle hinna med 4an så jag knallade istället till torvalla centrum för att ta 6an. Det snöade och blåste så det var inget skönt promenad väder. När jag nästan var framme så gick jag förbi en busshållsplats för 4an och där stod en massa folk. Jag fatta inte varför för det var länge tills nästa buss skulle gå. Känner då igen en tjej som brukar åka samma 4a som mig. Ööh hade inte 4an kommit än? När jag e typ framme vid 6an så åker 4an förbi. Hade jag tatt den så hade jag inte hunnit med bussen i stan och hade då kommit försent. Tur jag gick till 6an.

Vädret har varit mysko idag. Tack vare vädret så ser ett par fönster ut som badrumsfönster på jobbet. Ni vet sånna där små buckliga så man ej kan se in. Ser lite roligt ut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0