Musiken är livet

Musiken betyder så jävla mycket för mig och har alltid gjort. Även fast jag blev mobbad som barn för min musiksmak (bland annat) så stod jag fast vid vad jag gillade. INGEN skulle få mig att bli nått jag inte var. Ingen skulle säga åt mig vilken musik jag fick och inte fick gilla. Musiken är en del av mig. Jag är inte speciellt musikalisk tyvärr men när det kommer till sången så har inte det omusikaliska stoppat mig. Jag låter väll inte för hemsk men inte bra heller. Men jag kan inte låta bli att sjunga. Jag älskar att sjunga.

Jag ser musiken som mitt syre. Utan musiken så skulle jag inte kunna leva.
Jag har alltid med mig min mp3 när jag ska iväg någonstans. Även om jag bara ska åka till jobbet.
Hemma så är musiken igång jämt. Antingen på radion eller via datan.

Utan musiken kan jag inte leva
Em
2010-01-24 @ 14:12:12
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Nej. Det måste varit någon annan. Jag var 15 år när jag blev gravid. Om jag skrivit det måste jag skrivit fel.



Däremot hade jag sex första gången och var 14 år men det var inte med Hampus. Det var med en kille i min ålder. (Vi var båda under 15 år)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0