Morgondagen

Hej alla dönickar :)

Har suttit inne på spotify och slängt in lite mer låtar på min lista. Vill ha lite mer variation :)
Till helgen ska jag rensa bort lite Scotts låtar, många av dem jag inte gillar men som jag la in för att lyssna igenom. Måste lyssna igenom några gånger innan jag kan bestämma mig.

Jag ska snart krypa till sängs. I morgon får jag sova 1 timme längre. Skönt men jag kommer ändå vara dötrött, det vet jag. I morgon blir det körskolan och efter det drar jag till gymmet. Jag har ett pass bodypump inbokat. Såg att jag skulle hinna med det efter körningen :) men på lördag ska jag soooooova. Mmm. Jag ska bädda rent i morgon så jag får sova bland riktigt rena lakan på lördags morgonen ;)

Sov gott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0