Lets dance 2010

Varje säsong så har de med en ny pepe eng. En snubbe som inte kan dansa och han blir direkt en favorit hos folk. Så det kommer dröja innan Willy försvinner. Men jag ska inte klaga på han. Näe det finns en som jag inte tål och det är Rabih. Inget ont mot han. Han kanske är jätte gullig osv men nej jag pallar han inte. Jag glor till och med (skrev emd först ha ha) heldre på politik kärringen.

Ja emd ja. Mattias var ju skit bra. Absolut när man tänker på att det var första programmet. Cladua var oxå bra. Men mattias är min favorit. Jag tror att han och Cissi kan funka bra ihop. Vore kul om de var kvar länge så man fick se Matte utvecklas tillsammans med Cissi.

Jag vet att klockan är mycket men det är ju helg så, jag tänkte krypa ner i badet en stund och mysa lite med en bok. Jag är en bad människa. Jag badar så ofta så jag har polare som säger *Nu ska jag göra en Maria*
Vilket betyder att de ska bada ;)

Tjopp tjopp
Madde
2010-01-13 @ 09:24:22

Jag håller med dej till 100% om Rabih. Kan inte heller med honom, tål honom inte. Han är bara en flamsig wannabe med en sjukt konstig röst!

ha ha Schyman äger jämfört med honom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0