Konstiga CSN

Men nu har de väll fått en knäpp. Jag har 1 år kvar att betala av tack vare att jag betalar så pass mycket varje månad. Nu har årets uträkning kommit. Hur mycket jag ska betala varje månad detta år. Eeh ena månaden är det en summa. Den andra är det en annan summa. Det komiska i det hela är att ena summan är mindre än det jag har nu och den andra är mer än det jag betalar nu. Jag kan inte betala mer än det jag gör nu i månaden. Hur har de tänkt. Varför inte räkna till det så man betalar ungefär samma summa varje månad istället för att krongla till det så där. Jag har mailat dem och frågat. Men blir det så att jag måste göra så här så får jag spara pengar från den månaden då jag betalar lite mindre och sätta det på månaden då jag betalar betydligt med. CSN ni har fått en knäpp. Inget ovanligt kanske.

Har inte varit hemma så länge. Har haft lite ärenden idag. Avslutade kvällen med att besöka moster.
Emma
2010-01-11 @ 23:20:40
URL: http://renovation.blogg.se/

csn är ett släkte för sig :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0