Kkkkkkkallt

Fan vad kallt det är ute. Jag vill inte ens kolla termostaten här på jobbet. Det är alltid kallare här än hemma hos mig. Hos mig var det 26,8 minus.
Jag sitter här med en kopp kaffe för att värma mig lite men det går sådär. Min rast är snart slut. Hade fått mail av CSN oxå såg jag men de hade inget svar att ge mig än. Jag skulle återkomma vecka 3. Men bläää jag som e så nyfiken ;)
Aja får väll hålla mig till tåls dåra :)

Träningen tar på krafterna. I går kväll orkade jag typ göra ingenting. Hade tänkt slå Stina en pling men det slutade med att jag la mig ner och läste i stället och jag orkade knappt det.

Bläää fick sump i käften.

Efter jag har varit på gymmet idag så drar jag hem till mamma. Eftersom hon fyllde år den 5e så ska jag och min bror bjuda ut henne på middag på valfritt ställe.

Appropå den 5e ja. Allt händer typ den dagen.
Mamma fyller år
Momme fyller år (hon är död nu)
Momme o moffa har bröllopsdag
Mina föräldras förlovningsdag (de är skilda nu)
Min namsdag
Skulle inte förvåna mig om det är mer oxå ;)

Nej nu måste jag rusa. Rasten e typ slut.

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0