Ingen bra dag

Nja huvudvärken har ju gjort sitt. Känner mig även lite hängig. Inte sjuk men känner ändå på det viset. Men vissa dagar kan man ju känna så och dagen efter så är det borta. Tur att det är lördag dårå :)
Har även träningsvärk. Var ju på bodypump i går och det känns idag. Absolut i magen. Har svårt att röra mig.
Men var ändå ut en liten sväng. Tog en liten promenad. Kallt men frisk luft.

Men snart börjar Robinson och då ska jag krypa ner i soffan och mysa. Ska nog hämta täcket.
Ska även fixa lite sallad och mat inför i morgon så den är klar. Men det tar jag nog efter Robinson.

Har även bokat in bodystep till på tisdag. Tänkte testa det. Är det nått som passar mig så ska jag fortsätta med det. Ska även börja med bodypump 1 gång i veckan. Bodypump är bra träning så den borde jag fortsätta med.

Nej nu är det snart dags för tv

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0