Hemma igen

I går kväll kom jag hem igen. Saknar redan gänget där nere men kul har det varit :) Och idag bar det av till jobbet. Kändes som att det var måndag så jag såg fel i ungarnas tid pärm ha ha. Jag kollade på torsdag. Jag borde ha kollat på måndag om man tänker efter. Aja ;). Sedan efter jobbet så införskaffade jag saker till mitt tomma kylskåp. I morgon blir det gymmet på kvällen och på fredag ska jag införskaffa paketet som borde ha skickats för länge sedan. Det ska till Finland så man måste fixa specialare. Jag får lägga ut så länge så får Stina lägga in pengar till mig sedan. Det här paketet måste iväg nu ha ha. Jag erkänner, vi har varit sega med det där. Men bättre sent än aldrig. Sen ska det även bli en hel del pluggande resten av veckan och även mer gymmet. Tiden är knapp men man får ta sig tid :) Sen känns det som om det är något mer som borde göras innan veckans slut.

Men nu ska jag göra nått jag inte gjort på ett tag. Ta ett bad. Har bara duschat den senaste tiden. Så jag ska plocka fram en bok och krypa ner i badkaret. Jag slår vad om att ni först trodde att jag varit smuttsig och lucktat illa i flera dagar eller hur ;) Ha tji fick ni.
Mikkis
2010-01-21 @ 18:01:15
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Pluggande? Nått ja missat i förvirrandet? xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0