Flås

Det borde fan vara förbjudet att gå ut när det är så här kallt. Brrr. Hmm nu ska jag vara tyst. Jag gick ju fan ut frivilligt. Okej ni har inte läst de första raderna. Blunda för dem. Glöm dem ;)

Jag skippade långkallingarna när jag drog iväg på bodypumpen. Jag skulle ju ändå bara gå mellan bussen och platserna. Hm det fick jag bittert ångra. Hädanefter åker långkallingarna på så fort jag ska ut, det är en sak som är säkert.

I kväll börjar lets dance. Jag har en stor favorit md i årets lets dance. Har nog aldrig hejat så här mycket på nån i det programmet förut :) Mattias Andreasson. Han ska dansa med Cecilia Ehrling.

Guchie
2010-01-08 @ 14:52:27

va hon såg tjock ut i den klänningen... passade inte hennes figur alls.

Maria Bredin
2010-01-08 @ 16:04:31
URL: http://mariachen.blogg.se/

snarare normal

Emma
2010-01-08 @ 22:12:08
URL: http://renovation.blogg.se/

Har tagit semester på lördagen och skall försöka att få bytt bort fre, men de e ingen brådska ännu..ska höra med en kollega på sön om de e möjligt..tror inte de e helt omöjligt dock faktiskt=)

Så du kan boka biljetterna =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0