Fel vann

Den klassiska meningen. Fel vann. Nu snackar jag om Robinsson. För det första så gillar jag inte att de som blev utröstade den senaste tiden får en chans till. De sitter på sin strand utan att riskera nått. Medans de andra laget slåss mot varandra. Sen får en av dem en ny chans. Hans kommer knallande tillbaka efter att ha varit borta ett bra jävla tag. Och vad händer? Jo han vinner hela skiten. Är man utröstad så är man anser jag. Jimmy och Hans hamnade i final. Sen när de andra deltagarna skulle rösta fram vinnararen så förstod jag att det var kört för Jimmy. Av han och Hans så hade jag föredragit att Jimmy vann
Annsi
2010-01-31 @ 12:28:51
URL: http://vanligen.blogg.se/

fel, men ändå rätt. Hade allra helst sett att Mats vann, men om man måste välja mellan Hans och Jimmy så tycker jag faktiskt Hans. Det var som dom sa: en från varje läger. Jimmy paktar vilket jag inte tycker är okej, Hans åkte ut men kom tillbaka, det är inte heller okej, men! Hans hade vunnit fler tävlingar än jimmy, och han hade inte paktat, alltså stod det klart att mellan dem så var Hans en vinnare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0