Ensam igen

Hej era nötter

Har varit lite tyst här jag vet men jag har haft besök i flera dagar av Stina och då sitter jag inte mycket vid datan direkt. Hon åkte hem för några timmar sen men vi kommer ses om 2 veckor igen. En sak som vi gjorde var att fixa ihop mitt gamla Nintendo. Har inte spelat på massor av år. Visst märkte man att spelet var gammalt men det gick. ha ha var så kul att sitta där och spela Super Mario igen. Jag blev som barn på nytt.

Planerna för kvällen är inte många. Ska krypa ner i badkaret med en bok. Sen tänkte jag glo på en av filmerna jag köpte i går. Det var 2 för 99 och jag hittade 2 st jag gilla så då passade jag på. Nu är det jul igen 2 och Höstlegender. Sen så ska jag försöka lägga mig i någolunda tid. I morgon ska man upp tidigt och jobbet väntar. Oså blir det gymmet oxå. Dags att sätta igång igen.

Jag är måttligt less på facebook nu. Jag får inte komma in där just nu. Mitt konto är inte tillgängligt för tillfället och det kan ta nån timme. Jippi. Aja vad göra :)

Jag har mailat lite viktiga mail nu som jag hoppas få svar på så fort som möjligt med bra svar ;)
Ett är till CSN. Jag är lite nyfiken hur min månadskostnad blir detta året. Jag har betalat en hel del i år varje månad (därför jag fått vända på slantarna ibland men det är det värt) och det blir nya uträkningar för varje år. Visst kan jag välja att betala mindre men då tar det längre tid innan det är klart.

Oså hoppas jag ni läsare får ett bra 2010
Kram
Mikkis
2010-01-03 @ 21:00:50
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Spelade Super Mario igår fast på Nintendo Wii. De gamla takterna sitter i lite än men de e ju lite ovant när de e så nytt. De gamla kontrollerna vibrerade ju ej xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0