Väntar

Sitter på centralen i stockholm och väntar på flygbussen. He nån har bytt plats på några knzappar här men som tur är så vet jag vart alla bokstäver är typ. Det går helt automatiskt. Klockan 6 i morse gick jag och Cissi upp. Sen hade vi tur att pendeln bara var 4 min sen. Och vi får vara glada att vi kom på. Var så trångt så det blev syrebrist. Inte konstigt jag och Cissi började gäspa mer och mer.

Nu är Cissi på jobbet. Jag sitter här och hoppas att allt ska gå som det ska. Flyget går 11.20
Att få betala nästan 1000 extra för att ta sig hem är ingen hit. SJ lär ju knappast bry sig men visst ska jag kontakta dem. Värt ett försök
MammaTessan
2010-02-27 @ 00:53:53
URL: http://tjn.blogg.se/

Va roligt att du ville vara med! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0