Stockholm

Tro det eller ej men jag är i Stockholm. Jag fick tag i en buss som gick 10.20 i morse. 7 tim bussresa. Blev 20 min försenad oxå men det gör inget. Jag var så glad att få vara på väg.
Utråkad blev jag men fick gott om tid att tänka. De 2 första timmarna gick fort men sen k'ndes det som om tiden sniglade sig fram. Däremot var det kul att åka igenom lite olika städer som Borås och Jönköping. Fotade lite genom rutan. Får se om nån bild blev bra.

Emma och Robert är underbara som har stått ut med mig extra dagar. Att de ha låtit mig vara kvar. Ställt upp för mig på alla sätt. Jag uppskattar det massor.

Nu sitter jag hemma hos Cissi. Hon är en ängel (hennes föräldrar oxå) som låter mig sova här i natt.
I morgon har jag ett flyg bokat som ska gå 11.20
Men ska åka från Cissi redan vid 6.30 har jag för mig. Hon ska jobba och för mig gäller det att vara ute i god tid. Stockholm har samma problem som Göteborg.

Känns som jag får det att låta som att jag absolut inte vill vara kvar hos Emma och Robert. Men det är absolut inte så. Jag gillar dem ju. Men jag måste hem. Jag förlorar 3 jobb dagar. Tack gode gud så är de förstående på jobbet.
Nu hoppas jag att det går som det ska med flybussen och flyget i morgon.

Tack än en gång till Hummern, Robban och Cissi <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0