Nix

Nix pix jag somna inte. Helt okej film det där. Tycker ni som ej har sett dessa 3 filmer ska ta och göra det. Jag står fast vid att 1an är bäst men smaken är olika :)
Tycker bara det är komiskt att han som spelar Martin Beck i Beck filmerna är med i 1an och heter Martin även där :P Man saknar bara hans granne ;) Ja ni som har sett Beck fattar.

Ska strax ta och krypa till sängs. I morgon blir det jobb + körskolan + äta hos pappa + bodypump. Så jag har att göra i morgon. Måste hinna plugga lite på jobbet oxå inför körningen. Gissa om att jag längtar efter helgen.
På fredag ska jag mysa ner mig i soffan med en film och kolla på lets dance och bara slappa. Längtar :)

Natti
zara
2010-02-12 @ 17:29:07

Tack MAria!

Fin bloggen blivit!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0