Mina idoler

När jag var liten så var mina stora idoler fragglarna. Jag var tokig i dem. Och hade alla dockorna. Och när jag säger dockor så menar jag inte sånna här små som ryms i handen. Utan de var lika stora som en docka som ligger i en barnvagn. Farbror resande mac var lite farlig för han hade hårda skor och dem kunde man slåss med ;)
Och mitt i allt så skulle jag sova med alla fragglarna i sängen oxå.
Nu ska vi se hur många de var
Bober
Mac
Wipz
Gobo
Vembi
Moki
6 st oså jag. Hur fan fick vi plats ha ha. Men jag lyckades tydligen på nått vis. Sen tror jag att jag hade nån mini figur oxå som var en doozer. Mins inte om jag hade flera.

Hittade dem på youtube :P
http://www.youtube.com/watch?v=HAudBe6vAS0



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0