Men se på fan

Se på fan. Rätt åkte ut ur lets dance. Det hade jag inte väntat mig. Jag påstår inte att Marcus eller Willy är bra heller men jag ville ha ut Rabih först. Jag tror Marcus kan bättre. Men jag förstår att hans tankar e på annat håll. Hans sambo är gravid och med tanke på alla missfall hon har varit med om så förstår jag att han e orolig.
Jag gillar hans danspartner. Min pappa tycker hon är snygg he he. Men bättrar Marcus sig inte så är det nog dags för han att säga hej då. Den här tävlingen handlar ju om att kunna dansa och leverera. Willy visar glädje osv men om han ska vara kvar så borde han oxå bättra sig. Folk röstar inte på han för hans dans utan för hur han beter sig. Lite fel anser jag.

Okej nu har jag gnällt om de 3 jag tycker sämst om när det gäller dansen.
Annars tycker jag att Marcus verkar lite charmig. Men om jag ska ta dem jag tycker är bäst så säger jag lätt Claudia och Mattias. Skulle vilja se dem i finalen och att Mattias vinner. Det vore kanon.
Jag gillar även Molly på nått vis men jag känner att jag behöver se henne dansa lite mer innan jag bestämmer mig.



Nu tänkte jag dra upp detta med kläder. Jag gillar Mattias kläder. I allafall överdelen. Stina däremot höll på att kräkas tror jag. Hon och jag har sällan samma smak. Måste vara nått speciellt om det ska vara så :P
Visst jag har sett Matte i snyggare och läckrare kläder såklart men ändå :)

En sak jag fastnade för var Helenas (Hon dansar med Marcus) kläder. Undra om jag skulle passa i dem. Om man tänker mig lite smalare då he he. Jag satt och följde hennes kläder när hon dansade.
Här är en bild. Inte världens bästa bild i o försig men då får ni i allafall en hum om hennes kläder :)



Undra vilka 2 par som hänger löst nästa vecka. Det återstår och se. Jag bestämmer mig inte fören jag ser hur de dansar då. Vem vet. Vissa kanske har förbättrar sig jätte mycket.

Nu ska jag min maniska jävel gå in på blip och spela yatzy, IGEN

Tjing :)
Stina
2010-02-06 @ 00:23:33
URL: http://guchie.blogg.se/

kräkas va väl å ta i :P haha



nä men ja gillade inte grönfärgen, kunna valt en snyggare.. va väl mest det.. hade de vart en annan färg så absolut! fast helst helsvart lr helvitt hade vart nått.. :)

Maria
2010-02-06 @ 00:24:48
URL: http://mariachen.blogg.se/

Jag gillade grönfärgen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0